Урок 18. Співпраця в мережі (спільні документи, презентації, карти, колажі тощо). Коментування та відгуки до створених однокласниками/однокласницями продуктів. Служби для обміну знаннями, задоволення творчих потреб школярів.
Урок 19. Сучасні пристрої для співпраці.
Тема 4. Алгоритми з розгалуженням і повторенням
Урок 20. Алгоритми з розгалуженням.
Урок 21. Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови.
Урок 22. Алгоритми з циклами.
Урок 23. Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі програмування для дітей.
Урок 24. Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою.
Урок 25. Використання логічних висловлювань з «якщо - то...».
26. Розв’язок задач у середовищі програмування для дітей
Тема 5. Інформація
Урок 27. Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм. Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами.
Урок 28. Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації.
Урок 29. Складові комп’ютера.
Урок 30. Пристрої введення та виведення інформації.
Урок 31. Зберігання інформації. Носії інформації.
Урок 32. Кодування інформації. Кодування та декодування інформації.
Урок 33. Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією.
Урок 34. Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр.
Урок 35. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.