Урок 18. Створення зображень з геометричних фігур
Урок 19. Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів
Урок 20. Створення зображень за зразком
Урок 21. Сервіси для перегляду зображень картин художників. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв
Урок 22. Пристрої для створення та опрацювання графічних зображень
Урок 23. Пошук зображень в Інтернеті
Команди та виконавці (10 год.)
Урок 24. Поняття команди й виконавця
Урок 25. Послідовність дій
Урок 26. Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування
Урок 27. Порівняння двох або більше предметів
Урок 28. Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками
Урок 29. Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок в послідовностях
Урок 30. Сфери використання комп'ютерів
Урок 31. Людина у світі інформації
Урок 32. Робота з програмами на розвиток логічного мислення.
Урок 33. Комп'ютерні програми підтримки вивчення різних предметів
Повторення і систематизація навчального матеріалу(2 год.)
Урок 34. Резервний час
Урок 35. Резервний час